min helg

min helg:
Det var nog varit den mest lärorika helg jag någonsin har varit med om, jag har lärt känna framför allt mig själv, min familj och mina vänner på ett bra sätt.
Jag har klarat av att hålla in mina känslor, jag har klarat av att  släppa mina känslor, jag var varit jobbigt och härligt nervös, även jag själv har varit jobbig och härlig.
Jag har couchat på ett sett som är naturligt för mig, som jag vill ska uppskattas, hoppas att det gjorde det..
Jag har bollat in -  riktigt kul.
Jag har lärt mig nya tekniker inom volleyboll.
jag har spelat 1 bra sett och 1 ok sett. De 2 sista setten i mitt liv. jag har nu slutat i volleyboll, och jag fick avsluta det på ett härligt sätt som jag är tacksam för. Tack.

tack för att jag har otroligt fina vänner <3

Kommentarer
Postat av: amanda - foto & design

tack så hemskt mycket !! :-)

2009-05-04 @ 19:48:30
URL: http://amandaberggren.blogg.se/
Postat av: sara

va. men jessica.. vadå sluta? hallå :O

2009-05-06 @ 22:11:03
URL: http://sarabanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0