Funlight + make up store



Jag gillar funlight , och det har jag gjort sen jag fick diabetes (det är ju inget socker i - perfekt för en diabetiker!) och vad jag gillar ännu mer är att om man köper ett par flaskor så får man smink!
Koderna finns i korken på flaskan!
Vi är uppe i 4 koder nu, och jag och min syster har bestämt oss för att vi ska samla 9 st för då får man det stora kittet, men vill man ha ett läppglans räcker det med 5 st:

 
(man får 3 produkter för 9 koder)

i år finns det 10 smaker, t.ex:
- strawbarry
- tropical fruits
- appear
- lemon lime
- orange m.fl.

dessurom har funlight en serie som är 0,5 liters, de heter "sparkle" och finns i 3 smaker:
- sparkle lemon pomelo
- sparkle orange pitanga
- sparkle cola

Alltså har du 13 smaker att välja mellan :)
Jag har inte testat sparkle serien, men mina favoriter bland 1 liters smakerna är strawberry och lemon lime :)
så nu ska jag gå och dricka saft! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0