7/7

Jag har precis kommit hem från Båstad - tennis veckan + rix fm! Mysigt är rätt ord för detta besök, var där med ett par tjejer från klassen :) kul att titta på folk och gå runt och snacka en massa strunt!

Idag har jag även hunnit med 1½ timme på gymmet - riktigt gött när man har kommit igång med träningen igen! Det är så kul när det bara flyter på och att man känner sig duktig och härlig är en stor bonus!
Min favvo träning är dock inte gym (kommer ganska långt ner på listan, tillsammans med joggning) utan jag älskar kick box! Så grymt bra träning + att man får vara arg och slå hårt! underbart! Testa det om du inte har gjort det! 

Juste, någon som har ett bra förslag på en bra bio-film att se på en dejt? Typ, drama,komedi? Någon speciell film som är aktuell nu som vi borde se? Hjälp behövs ;)

nu ska jag sova, go' natt!
  
bara för att jag älskar denna dörr med nummer + namnet! Alla vet väl att 1337= eliiit (björn gustafsson)? :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahahahah. du är allt för go du ! Tack för i lördags ! <3 <3 PÖSSS / H.

2009-07-20 @ 21:11:19
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: helänna!

du slår ändå inte min "von knorring" underbaraste efternamnet evah!

2009-08-07 @ 16:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0