15/7

på det här viset är det när man har en sista dag innan man börjar jobba: eftersom vädret är emot mig och resten av halmstad så sitter jag vid datorn och äter chokladbollar som jag bakade nyss, jag tänkte även ta tag i mitt rum, det behövs en akut städning där!
Och jag sitter även här och är lycklig för att jag kan lyssna på vilken musik jag vill på youtube, just nu är det melissa horn - sen en tid tillbaka, och innan var det lars winnerbäck - kom ihåg mig.
Jag är lycklig idag.
Vet ni vad mer som gör mig lyckling? Att ha en skål med ett par marabou choklad bitar och veta att jag kommer njuta av dem alla. Och att gå ut och gå gå gå tills benen värker. Då är jag lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0