4/1 - volleyboll

vooollleeeytiiiime!
nu är det äntligen dax för mig att börja spela volleyboll igen, efter ett halvår långt uppehåll!
är ganska taggat tycker jag, hoppas på att bara kunna gå in och träna, inte ha en massa jobbiga tankar eller en massa drama...
nej, nu är det dax att börja bli den volleyboll stjärna i was born to be ;) mohhaha :D
u19/b-lags träning onsdag & torsdag!
ska välja 1 av dessa dagar. Börjar med att träna 1 gång/vecka för att sedan se om jag går över till 2 ggr (inte släppa friskis helt ju!) dock kommer det inte att bli några matcher än för min del...
Extra kul är ju att Pernilla har börjat i Halmstad, så vi blir lagkompisar *jublar* :D
volleyvolleyvolley,.. påverkar mitt liv mer än jag tror faktiskt :s men, jag gilla´t ;D

IF Halmstad volley, here i come again!

 (älska shortsen, right?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0