kreativ

idag har jag varit kreativ:
"hyllning till idrott" kallar jag den ;D
klippt & klistrat :)

ritat av :)


kreativ dag då.
även ställt iordning mitt nya rum - känns bra :) bara kläder som ska få sin plats i gaderoben, sen klart :)
även vinkat av lillasyster som åkt iväg till Katrineholm för att spela med hallandslaget 95/94, önskat att jag hade fått åka med och kollat - det spelas mycket volleyboll där uppe just nu!
men,men.. sitter hemma ist :(

ska snart sätta mig med mamma vid tvn! mysig kväll iaf :)
<3

Kommentarer
Postat av: Thildis

Vad fin teckning.:) Känner igen den. Har du målat av den från något ställe? Bara undrar:) Älskar oxå att måla :) Skissat idag faktiskt en liten bebis/pojke i barnvagn.



Ses! Men mest hejar vi nog och ler mot varandra. Ha det bäst!

2009-01-04 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0