7/1

ååhneeej: SKOLA IMORGON!
någon mer än jag som har skol ångest? :(
prov, gå upp tidigt, pluggpluggplugg, krav, bra betyg, krav igen.. och PLUGGA  :(
vill inte.
det är så jäkla skönt att ha lov;
- sova länge
- äta frukost i lugn och ro
- gå omkring i pyamas så länge man vill (a)
- bestämma vad man vill hitta på idag,..


de flesta av mina dagar har sett ut såhär:
- vakna osv.. (se listan där uppe xP)
- träna
- hem, duscha, käka
- kompisar / stan
- läsa / rita
- datorn
- softkväll, film och en massa gott :)

och det är så jäkla sköönt!
Om man ska vara positiv nu då (jag vet, aldrig hört ordet innan...) :
- är det bara 1 termin, sen sommarlov
- 2 st lov imellan
- träffa mina klasskompisar :D
-... och lärare ;)


så... nu ska jag gå och ta på mig träningskläder - yes, träna igen, LOVE IT! :D
ha en bra dag, puss

Kommentarer
Postat av: Darin

Eller så går man tv och tycker att skolan är det bästa som finns ;) hahha neh skoja <3

2009-01-07 @ 12:24:03
URL: http://spolen.blogg.se/
Postat av: Tillan

Man kan också gå sp-konst och ha det jätteskönt och jätteskoj! Knappt några prov eller läxor. Bara lite uppsatser, några prov ändå och lite redovisningsr med kroppen i esteten. (miss förstå mig inte) Och tycker skolan är väldigt skoj.:) Men den kan nog vara jobbig ändå. Typ torsdagar... Mycket långa dagar, ingen rast och bara teori. Jag håller nog med dig ändå. Det blir ganska mycket krav och gå upp tidigt. Du, håll med ändå att gymnasiet är rätt skoj ibland? Och du! Jag vet inte om ni har samma som vi med torsdagar, men gå in på vårt schema så hittar du en massa torsdagar då vi är lediga. I alla fall på SP. Jag vet inte varför. Men många torsdagar är inställda denna terminen. (obs! ta det med en nypa salt dock, det kan hända att det har blivit något fel) Skönt om det skulle stämma. yippie

Kram så länge

2009-01-07 @ 13:07:11
Postat av: Tillan

oj, vad mycket det blev. :)Jag menade ditt shema!

2009-01-07 @ 13:09:27
Postat av: Maria

du e inte ensam om att känna ångest skrev med det i mon blogg , haha. ! och jag håller med defenitivt med att det e skönt att ha lov!!!! & tack för senast<3

2009-01-08 @ 14:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0