19/1

riiktigt gomorgon! kl är halv 9 - men jag är uppe & i skolan!
Ska igentligen ha dans nu, men vågar inte för min lårmuskel, så pausar idag!

hade tänkt att plugga lite då, engelska & samhälle...
om jag inte fastnar här då ?? xD

filmen igår, united 93 eller nått heter den va ?
Man vet ju vad som ska hända, planen kör in i tornen osv,..men ändå blir jag både arg, ledsen och börjar lipa..
Tänk allas rädsla, tänk allas panik! Det är jättehemskt ju!
Inget hopp för mänskligheten lixom - varför göra så mot någon annan ??;/
nej, usch och fy!

ska väl sätta igång att plugga då, även läsa tidningen (läser bara den på måndagar eftersom att då är sporten mycket roligare ;D)
ha en bra dag!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: J

Fin klänning på headern :) Köpt?

2009-01-19 @ 15:16:56
URL: http://sssockerbarn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej tidningen är alltid rolig att läsa (på lektionstid) ;) <3

2009-01-19 @ 16:13:57
Postat av: Maria

haha jaa jag veeet:D hahaha tack:D vi MÅSTE SES SNART:D <3333

2009-01-19 @ 16:57:07
Postat av: isabelle

fin blogg :) hur har din dag varit?

2009-01-19 @ 18:57:30
URL: http://iissaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0