15/1

idag har det var en bra - men hetsig dag!
skolan, idag har jag haft 6 st lektioner från kl 8.10 - 16.10 (inga hålor)
Dessutom var sista lektionen prov i geografi, som jag dock tror jag ganska bra :)
Sen snabbt till min sjukgymnast - ryggen är helt ok (har haft lite små problem med den)
och min ääälskade lårmuskel gör inte ont idag, men ska ta det lite smålugnt i 3 veckor eftersom att det kan vara en varning, det kan utveklas till muskelbristning :(

så jag chillar :)

iaf, pratat med min SYV idag (gillar inte honom)
Jag kan inte välja fitness eftersom att det ligger på samma tid som textkommunikation
och italienska steh 3-4 går inte att välja i dags läget
död åt det!
skolan ger en x antal kurser och säger - 'välj kurser för 300 poäng'.
och när man har gjort det - näähä du kan inte ta det eftersom att det krockar med dit schema.
döö!
den enda kursen som jag är tror jag ska ta är rättskunskap,. men inte säker på den heller :(
men ska lösa detta på något sätt... *tänker*
dax för mig att plugga vidare!
pusshejs :)

(älska denna bild! passar även jävligt bra till dagens inlägg...)

Kommentarer
Postat av: linnea

jag vet, hon var mycket finare i blont hår !

2009-01-15 @ 17:59:27
URL: http://christinalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0