13/1

alltså, snääälla, snääällla! kom och rädda mig från skolan!
jag är/blir så omotiverad av alla krav :(
"snart prov, tänk på detta till testet, du ska kunna så många glosor som möjligt, här har du mvg uppgifterna,.."
kravkravkrav :(:(
jag blir jätte omotiverad, som sagt, av allt detta. Vill inte helt enkelt...om 100 år, vem bryr sig om jag inte fick alla rätt på mina prov? nej precis - ingen!
men somsagt, man ska alltid göra sitt bästa (även fast man inte orkar, vill eller kan)

så dagens stoora tumme ner är: SKOLAN
tummen upp är: att skratta
 
fan vilket tråkigt inlägg. men det är så jag känner mig idag: tråkig, förvirrad och årkeslös.
puss på att det kommer en ny dag imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Håller med dig, vi har en massa krav på oss :/ !! INTE kul...

2009-01-13 @ 16:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0