15/2

sitter och väntar på att min bästa vän Elin ska komma :D hon sitter på bussen påväg hit nu, och hon ska stanna till torsdag :) häärligt värre!

idag gissar jag att vi mest ska chilla :) ut och gå en runda med kanske ? :)
ikväll är det iaf Gossip girl & One three hill, så vi kanske ska köpa Ben&jerrys till det ?

Elin och jag har kännt varandra sen Lekis, men vi blev inte bästisar förrän i 4:an, hahaha kom ihåg när jag frågade om vi skulle vara bästisar :D så gulliga xD
Sen flyttade jag i 6:an, men vi har träffats flera gånger per år, både här och i Alvesta. Vi pratar även via sms & msn nästan varje dag :)
Elin är lätt min bästa vän :) så är det bara.

och i maj åker hon&jag och ser Beyonce i GBG! :D

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0