pepp inför veckan!

idag är det söndag och jag är faktisk väldigt pepp inför den kommande veckan!
såhär ser min planering ut:

måndag: redovisa svenska arbete med min grupp. Träna medelpass på friskis kl 18.00
Tisdag: engelska glosor + paus aktivitet på ledarskapen (betyg setts) Äta sushi med Katta innan Volleybollen 20.00-22.00.
Onsdag:  Italienska, glosor,svara på frågor, + mer ;D 20 kr in till klasskassan! Kanske boxträning
Torsdag: Idrottsdag hela dagen! Friskis gånger 2 :D käka på stan med klassisar!
Fredag: lämna in svenska reflexion (så stavar min svenska lärare det iaf ;o) spin/gym träning 
Lördag: Vara sekreterare till dam matchen; Hylte - Halmstad 15.30. Film kväll med Carro + fler (?)
Söndag: SLAPP :)

 blir faktiskt en ganska lugn och nice vecka :)
det som gör den bra är all träning + äta på stan med vänner! GILLAR STARKT :D och helgen ofc :)

nu ska jag plugga lite samtidigt som jag halvglor på en film på 3:an, kommer inte kunna sova förrän sent eftersom att jag samnade kl 1-2 igår ;/
men,men.. börjar med dans imorgon så det ska nog få mig att vakna :)

JAG ÄR PEPP PÅ LIVET!

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

haha... tänk när man hade sånna läxor... det var tider. och då tyckte man det var jobbigt med mer än 20 glosor =)

Hoppas du haft en härlig söndag

2009-02-01 @ 21:50:14
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

med mig e allt bra!!

hoppas svenskaredovisningen gick bra =)

2009-02-02 @ 14:22:52
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0