diabetes utrustning!

tänkte att jag kunde visa mina diabetes grejer!

 
min diabetes necessär , stor & bra!

 
blodsockermätare. Med mätare, stickor och "stickare" (nål)
 
gamla stickor, hahha. har säkert 1000 sånna! med mitt DNA i (Blodet) ;D
 
mina sprutor! Den gula heter Lantus och är långtidsverkande (24 timmar) tar 2 ggr/dag. Den gröna heter Novorapid och är korttidsverkande (tar till mat) tar till varje måltid. På sista bilden ser ni nålen. Liten va? ingen fara alls ju *trösta alla spruträdda*
 
och nödsituations-käk! Druvsocker & sesamkakor :)


några frågor ? :)  fråga!

Kommentarer
Postat av: Grodanboll :)

En fråga som jag tänkte ställa inna när du berättade om vad du kunde äta och inte äta så jag undrar:

Äter du vanligt godis (om du äter det) eller äter du sockerfritt?



HejsanHoppsanGaloppsanKallestroppsan!

2009-02-09 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0