8/2

veckans planer : sista skolan innan lovet, träna, volleyboll, klassfest!

måndag: halvdag, plugg på eftermiddagen och sen träna på kvällen :)
tisdag: lämna in engelska! volleyboll, träningsmatch mot u17 kl 19.00!!
onsdag: 1 lektion: ledarskap, träna på kvällen :)
torsdag: skola, klassfest på kvällen ! :D
fredag: lediga! spinnpuls kl 12, slappdag :)
lördag: ?
söndag: ?

jag och syrran har precis tittat på Systrar i jeans,  den är väl halvbra på ett sätt. Det är de små sakerna som får mig att tycka mer om den.
nu ska jag se one three hill :)        
ciao! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :D

följ mig gärna i bloggkoll :)

2009-02-08 @ 21:18:03
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Caroline

På Torsdag är det klassfeest :D Men jag och Hack kom fram till en sak... Det är som taget ur en film. Tänk dig, efter tolv är det fredag den 13, 30 tjejer ute i ingenstans och dessutom med en kamera så att allt dokumenteras. Låter inte detta väldigt likt precis alla skräckfilmer? :O ;D Några tjejer försvinner plötsligt och på bandet som spelats in ser man en läskig typ smyga omkring i huset. usch jag börjar rysa xD Men det kommer bli super kul, ska dock skrämma upp alla lite ;)<33

2009-02-09 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0