4 år i hstd

4 år i Halmstad.

Igår natt pratade elin och jag om gamla minnen. Så började vi prata om flytten, så kom jag på; "vilket datum är det? 19:e februari?"
Exakt på pricken 4 år sen jag och min familj lämnade Alvesta (för att ruttna) utan oss, och prövade lyckan i Halmstad. Helt rätt gjort !

men jag kan inte låta bli att tänka tillbaka. Tänka hur det skulle ha varit om jag bodde kvar. Vem skulle jag varit nu då?
Läskigt.
Men jag är glad, för att jag är den jag är - jag är halmstad bo.

så jag säger bara:
"en gris, en ko en halmstadbo!"

pussdet :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj,4 år ! Tur ni flyttade till Halmstad å att du började i SP08L ! <3

2009-02-19 @ 22:04:57
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: hanna

det var najs att ni flyttade :)

2009-02-20 @ 14:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0