23/2- träning

tja!
hemma från skolan & sjukgymnasten gick la bra :)
blev dock ledsen när jag läste Hallandsposten idag; Hylte förlorade mot Örkelljunga och sjönk ner till en 4:e plats ist för 2:a :( men jag fattade det som att de fortf har en chans att komma 2? ska lätt se slutspelen iaf!
Och Halmstad damer verkades inte påverkas jättemycket av gårdagens förlust, de har ändå en chans till elitkvalet = gött!

nu ska jag snart sticka till Friskis, får vara där extra tidigt eftersom att Maria Backes medelpass är sjuuukt poppis!

Ha det great :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

är hon idrottslärare på ög tro ? min systers förra idrottslärare heter så, å det är ju inte vanligt namn. haha, har hon blondt hår ? :D

2009-02-23 @ 20:52:14
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0