13/2

Ledig idag!
efter klassfesten igår (som jag kommer att berätta mer om när jag får bilder!) så är det så grymt skönt att få sova och slappa dagen efter :) vi har fått ledigt sen öppethus på skolan, yes så duktiga var vi ;D

så nu har jag LOOOV :D
lovschema:

fredag 13/2: spinna kl 12 med Emmy, dansa kl 16, myskväll med familjen!
Lördag 14/2: Egen träning (jogga + styrka) träffa Cilla i stan och fika, även här myskväll med familjen med pizza!
Söndag 15/2: Elin kommer! :D
Måndag 16/2: va med elin då, stan? träna medelpass kl 18
Tisdag 17/2: simma? Volley på kvällen :)
Onsdag 18/2: greys/hemmafru filmdag? träna box kl 18.15 :)
Tordag 19/2: Hon åker hem ;/ Lagfest hos Emelie!
Fredag 20/2: ?
Lördag 21/2: ?
Söndag 22/2: ?

yes, låter bra ensålänge :)
nu ska jag käka frukost!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0