24/4

ganska go dag ändå;
- först nationella engelska, gick hyffsat.
- idrott, handboll - kul!
- luunch
- engelska, segt medn okok.
- hem med jenny, käka & chill
- cykla till friskis för att sedan gymma i 2 timmar! så jäkla gött!
Jenny är dessutom en grym träningskompis då man bli peppad att orka lite mer med henne, men inte till överdrift :) awesome!
- hem & dusch
- och nu ska jag iväg och möta katta vid netto, vi ska köpa lite mums och sedan dra till Alice = lagfest :)

så det blir nog en nice kväll också!
hoppas ni får en bra kväll, kl 22.30 på 3an (tror jag) ska det vara en rolig film enligt Jenny; dude ,where is my car hette den tror jag...

= min humor på hög nivå! xD

Kommentarer
Postat av: Hanna

Svar till Jessica : Tack ! haha, kände för bilder igår :D haha, du är sööt du ! Din humor brukar vara härlig ;) Gött med ett träningspass vettja ! Åh, extremt gött att ett av nationella proven är avklarade... ! <3 <3 pusspådig å en massa KRAMAR / H.

2009-04-24 @ 19:38:48
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0