och söndag ,..

fyfan vad tråkig dag :s
Ska plugga, ledarskap och samhäll, i ledarskapen ska jag skriva min "behovs trappa", alla människor har vissa behov så att man kan utveklas osv,.. t.ex. sova, äta, röra på sig och så. Och i samhällen är det demokrati, som jag tänkte ha stenkoll på eftersom att det är prov på G.

Och detta är faktiskt  ganska kul att plugga på med tanke på att det är plugg jag snackar om.
Men jag har ingen ork.
ingen ingen ingen ork.
Trött, ligger högt i blodsocker, seg, ont i huvet,..
Så idag är ingen bra plugg dag.

Kanske om jag går ut och går först ? det är faktisk fint väder idag igen ! :)

Näe, nu får jag göra någonting åt denna elendiga dag x)
Byebye <'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0