Längtar!

Åh, jag längtar till HÖST LOVET!
Pratade nyss med min blonda men dock så kära bästa vän Elin ;) Och hon sa då att hon är ensam hemma på lovet och att jag gäärna får komma och joina henne :D LÄTT ATT JAG SKA!
Godis, glass, en massa mys, kanske en runda till stan, vad vet jag, men jävlans massa kul ska det bli ^^ och glöm inte; vi får bestämma vad vi ska äta helt själva,.. gott det hade varit med wook, kycklig och stekta nudlar igen, eller hur E? :D
Yäyäyä.
Sen planerar jag också att åka till GBG med Pernilla på lovet - shoppa ! "fan vad kul" räcker inte riktigt för att beskriva det ^^ (tur att jag får lön den 25 igen och har kvar pengar på kontot, men jag måste göra upp någon budget för det här,.. annars kommer det inte att gå xD)

Så, nu är det 6 veckor kvar, det är ca 42 dagar,.. håll ut eller vadå ? 

Snart klar med plugget,
ciao på er oxå! <'3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0