Blandad dag !

Denna dagen har varit blandad;
Vaknade vid nio, sovmorgon ger vi ett stort + för!
Så kom mamma in och sa att klockan var halv 10 (fast den bara va 9) och så stressade jag lite men sen så såg jag att klockan var 9 så då chillade jag :)

Ledarskap första lektionen!
Visste ni att formel uppfostran (t.ex. när din mamma säger "prata inte med mat i mun") bara är 10 % av vår uppforstran?
De övriga 90 % består av informel uppfrostran och det menas att vi "gör det vi ser" för att passa in i gruppen.
Intressant ;)
Sen mat, couscous ! Mumma :)
Och sista lektionen italienska, gick la bra (bene) :)

hem, soft, stan och köpa denna helt lysande bok på Lagerhouse för 98kr :


helt klart min humor:

Bäst som fan! x)

Dessutom var det en grymt snygg kille som jobbade för 3 (mobil abonomanget) som kom fram till mig och frågade om jag var 18 eller äldre, jag bara "nej tyvärr jag är bara 16" *oskyldig min*

Och sen gick jag till Örjansskolan, gamla skolis !
Det var trevlig, och helt plötsligt kändes allt som vanligt igen! Allt var rätt :) dessutom fick jag en ny liten vän; Clara,  Jennifers dotter :)
Jag saknar 9b och Örjan ;( <3

Nu är jag iaf trött och ska därför sova !
Buonanotte (godnatt ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0