bara en rapport.

Helt jävla lysande:

Druvsocker med lakrits !

Heelt kääär - hoppas på diabetes känning ofta ;D

Helgen var asa bra;
Kulturnatten i lördags - gick med Helena och hennes klasskompisar :)
Vi tittade på teater, dans, modevisning och sång.
Jättekul måste jag säga, alla är ju så duktiga på just de dem gör helt enkelt ;)

När nästan allt var slut så satt jag och Heleno och snackade, sen cyklade jag hem vid 03.00 !

Söndag var slapp dag.

Och idag är det måndag och det var varit en väldigt bra dag!
Allt började med DANS på estetiskt val - så jäkla kul!
Sen samhälle, data, sv och eng. Alla de lektionerna var helt ok :)

Nu ska jag försöka äta något fast jag inte är hungrig, för jag ska snart iväg och träna basgympa på Friskis ;D

Pöss förfan ^^

s t å   p å  d i g   a n n a r s   g ö r   n å g o n   a n n a n   d e t


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0