lördag kväll

Efter att ha sett en otroligt spännande och bra volleyboll match mellan Hylte och Halmstad damer sitter jag och Anna nu hos Katta.
Jag saknar volleyboll asa mkt 

Vi ska äta (kattas mammas asiatiska mat, den sägs vara sjukt god!) och ha det mys här ikväll med några andra tjejer från laget !
Kul !

Anna sover hos mig ikväll och imorgon ska vi ta 400 bussen till Hylte - då herrar elit spelar!
  jag tycker att det är s sjukt kul att titta! Jag får distans till den sport jag älskar mest av allt då, mina känslor bubblar inte över och blir okontrollerade... vilket är otroligt skönt ! Jag måste kunna kontrollera dem innan jag börjar spela igen.


Dagens plus : vänner utan tvekan! <3
dagens minus : vädret -.-

btw, kolla in denna tjejens bilder och illustrationer !
http://nevnarien.se
och ha en trevlig kväll - för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0