go´ förmiddag

.. eller nått ;D
Sitter och skriver om min "mentala karta".
Det är en uppgift inom geografin som ska tillhöra jag-arbetet då, man ska rita en plats som betyder mycket för en och sedan rita ut olika ställen på bilden (t.ex. lekplats, hus, bänkar) ,och sedan förklara varför det betyder något för en..
Jag har ritat pappas hus i Lekaryd. Är inte riktigt nöjd men den får vara så - bara 6 dagar kvar tills allt ska in för att betyg sättas!

Snart ska jag käka lunch och sen ska jag döma volleyboll - Halmstad vs. Falkenberg, b-lag damer.
Blev inringd igår av tränar´n,  och även fast jag inte spelar för tillfället så kunde jag inte säga nej; att vara domare är jättekul! I got the power lixom ;)

sedan så ska visst hylte - elit spela träningsmatch i samma hall,.. så jag kommer nog bara att råka stanna och titta :)
volleyvolleyvolley och pluggpluggplugg idag!

trevlig lördag gott folk! x)

riktigt gammal bild - 8an örjansskolan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0