svimfärdig ?

Kom nyss hem från simhallen.
Riktigt skönt var det, och trevligt ! Jenny & Yasmine är 2 riktiga toppen tjejer , kul att prata med :D
Men - så höll jag på att svimma. Det har varit så en gång innan; när jag kommer ut från bastun, så först mår jag asa illa, och sin vänds hela världen upp och ner.
USCH! fick sitta i typ 20 min med huvudet mellan knäna, mådde illa som fan och var jätteyr.
Jag tror att det är värmen som påverkar min diabetes...
Men iaf, mår bra nu och inget hände ju så det är lugnt :)

Nu håller jag på att leta fakta om min grupps livstil (upg. i ledarskap) vi har EMO!
Någon som har någon bra källa som jag kan använda ? ^^


Kommentarer
Postat av: yaya

bra att nu mår bättre söt :) tack för idag <3 du är bäst :D

2008-11-23 @ 00:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0