fredag, sammanfattning av veckan.

Nu har jag inte bloggat på länge, känns det :S haha, fast det är bara en vecka typ :) ska iaf berätta om min födelsedag snabbt:

Den var bra ^^

hhaha, säämst humor :D den var bra, här har ni dagen:

Vaknade vid 10 typ, vi hade då studiedag :D slog på mobilen och fick typ 10 sms som det stog GRATTIIIS i :D tackartackar !  Sen frukost, och fixa mig, sen till mammas jobb :) dagis äger!
Hem, öppna ett paket med GREY´S ANATOMY boxarna 1,2 och 3!!!! Började genast att titta ^^ TAAACK PAPPA!
Sen åt jag, och fixade tårtan :D
Kl 17 skulle vi på föreläsning med klubben, det var jättekul för föreläsaren jämförde ett lag med en korvkö ^^ kommer aldrig att glömma det x)
Hem och bli firad av familjen :D jag fick:
1 kg äpplen av brossan :) fett bra!
Choklad av syrran! mkt fett bra :D
Make up rådgivning på Make up store :D yäääy :D
En berlock till mitt smycke ^^
Affich (stavning) från Bokia där det stod "GRÖNA VECKOR" på :D wohoho!
Pengar :)
Presentkort , och lite annat smått och gott ^^

Jääättebraa måste jag säga! (skriva)

Skolveckan har gått bra. punkt.

Dagens jobbigaste: MIN KLÄNNING ÄR SLUUUT! den som jag skulle ha på skolavslutningen, SLUT :'( dööö -.-
Dagens bästa: Promenad med My :D <3
Imorgon: STAN med folket = my, ch och jennifer. då är det ny klänning som gäller ! :D

Yääyäyä.
/ J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0