För imorgon fyller jag år :D

Ska bara säga att i fredags hade jag en av mina bästa dagar. Jag vara asa glad utan anledning, typ! Det var super bra ^^ Var även i stan och hittade min avslutnings klänning! asa fin grön, tyvärr har jag bilden på andra datorn, men kolla bdb: http://jessiejo.bilddagboken.se på fredagen den 16e :)

Igår (lördag) lärde jag mig att åka inlines igen, har inte åkt sen jag var liten! Då hade jag rosa inlines, typ rosa hjälm och skydd över hela kroppen ;)
Det är jättekul att åka, även fast det går lite ostadigt i början ;D ramlade bara en gång *stolt* xD

Och idag, Söndag har jag städat mitt gröna rum, och nu håller jag på att kolla igenom min stora uppsats för sista gången innan den ska in på tisdag. Skriver om Jämställdhet, ett svårt ämne att skriva om men jag har jätte mycket synpunkter på det och är ganska insatt, klart jag hoppas på mvg men vi får la se...

Imorgon fyller jag 16 :D Jag hoppas på att vädret håller i sig! Sol och fint ^_^
Eftersom att vi är lediga imorgon med skolan så ska jag även hälsa på mammas jobb ( dagis ) en runda, sen ska jag även göra tårta! :D Och på kvällen ska vi på en föreläsning om mental träning med klubben, som min mamma har fixat :) ska bli trevligt och lärorikt hoppas vi på, och sist ska vi fira mig på kvällen med tårta, och mammas pojkvän kommer med hans barn ^_^  Hoppas på en toppendag!
På tisdag ska jag fika med vännerna i stan  ^_^

image21
Mini Jessica 2 år gammal med nyfödda lillebror Andreas jämte sig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0