dålig, sämre och sämt.

>> Jag har oförvilligt upptäkt nya saker om mig själv. Det är sjukt jobbigt och jag hatar det.
Jag ska lära mig att lugna ner mig, inte vara så himla uppkäftig mot folk osv. Mina känslor ska inte styra mitt beteénde. Kan säkert nämna 100 saker till. Men det vill jag inte, för jag mår inte bättre av det, jag hoppas bara att folk runt omkring inte tar illa upp, och jag ber faktiskt som förlåtelse om jag har gjort fel, fast efteråt. Världens största tack till dem med förståelse, och jag hoppas att ni vet att ni är bäst. Nu börjar jag gråta för jag hatar det här, jag ska bättra mig, men kanske inte på en dag.
Jag vill inte vara såhär ;'/

Förlåt till allt och alla. Ni får vara trött på mig, för det är jag med.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0