Ojsan hoppsan,..

längesen jag skrev. Ojsan ojsan,.. kan beror på att jag jobbar. I´m tha brevbärare :) yäyäyäy.
Annars så, jaoo.
Imorgon åker min familj till Kroatien, de ska sitta tsm i en buss i mer än 24 timmar, de ska sola, bada, äta gott och shoppa, UTAN MIG!
Ja, precis. Utan mig. jag stannar hemma, Jobbar lix.
Vad tänker du ? "Meh hallå? ska inte du med? fan va surt!"
Nej jag tycker inte det. Jag får vara hemma själva (med mormor) i 9 dagar, jag tjänar pengar och det duger bra för mig.
Dessutom tycker jag inte att det låter så kul att åka med dem, hade Anna varit med så hade det varit en annan sak, men hon är på Malta istället (WTF?)

Så nu tycker jag att soolen ska komma hit till sweeden! de får ju inte vara alltför bruna när de kommer tbx :S

TODAY:
 DAGENS VILL HA: pengar, sola, sova
DAGENS KLÄDSEL: jobb kläder
DAGENS SMINK: non :O
DAGENS FRISYR: nyduschat
DAGENS HÄNDELSE: jöbb
DAGENS LÅT: ingen :(
DAGENS SAKNAD:  SOOOL.
DAGENS DUMMASTE:  alltid dum ? :)
DAGENS DROG: choklaad ^^
DAGENS TRÅKIGASTE:  att jag inte får sova imorgon :P
DAGENS ROLIGASTE : fick ett armband av mammi :D
DAGENS KÖP:  inte köpt något
DAGENS DRYCK: vatten
DAGENS LUNCH: sallad; gurka, fetaost, tomat, sallad,majs,ägg avokado.
DAGENS GODIS:  choklad <3
DAGENS HUMÖR: trött , ont i huvet = små sur ;/

Japp, dagens raport då.
Jobb imorrn och sen tylösand, fixa till beachen i helgen, hoppas på bra väder!
/J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0