nu är det slut på grundskolan

Det är slut. It´s over. Bara borta, avklarat, fixat. Hur det gick till?Det vet jag inte...

Jag grät och jag grät och jag grät. Ville inte gå, för vem vill lämna tryggheten, lärarna och eleverna som man känner och umgåts med under så lång tid?
Inte jag iaf. Och jag vet vad alla säger: "Det kommer nytt, inget består. Gå vidare"
Det är väl klart som fan att det gör! Klart som fan att jag ska gå vidare, att allt kommer lösa sig och bli bra, men precis lika klart som detta så tycker jag att det är klart att jag får gråta. Att jag ska får sakna.
Och det är också klart som fan att jag ska ha 3 bra år på sture, om jag nu kommer in där,.. vilket återstår att se.

Sommarlov. Jobb om 6 dagar.
GOGOGO JESSIE xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0