det var värt det!

Allt mitt pluggande, ALLT var värt det!
Jag kommer att gå ut grunskolan med minst 300 poäng. I Alvesta hade inte detta varit möjligt, absolut inte.
Och mina gamla mellanstadie lärare som sa "nej, du kan inte bli författare för att du kan inte stava"
MVG i svenska, och på nationella! Där det inte bara är min älskade Inger Wessman som rättar. Jag säger då de...
Jag fattar inte. När Inger sa att jag fick MVG i SO (vi har blockbetyg) så blev jag lixom; "va? näej.. VA?"
Sprang ut och slängde min bok i golvet xD sen hoppade jag typ omkring lite och skrek. Sen grät jag och skakade. FÖRLÅT KLASSEN xD
Sen ringde jag mamma. Vi grät tsm. :')
HAha, sen kom lilla syster och frågade varför jag var ledsen, hennes klasskompisar hade sett att jag grät x)
HAHHA. GLÄDJETÅRAR!
sen blev jag tom. vad hände?
Och nu är jag asa lycklig!

Jag har fixat det!
ALLT var värt det!

Tänk om jag inte hade skrivit om min uppsats... tänk om :s men nu gjorde jag det då. Och fick MVG. det är sjukt, helt sjukt.
Om jag inte kommer in på sture nu så slår jag någon :)

/ J¨

image30

Kommentarer
Postat av: frida (i 9a)

fyy vad duktigt !

jag vet inte hur jag kom in på din blogg, men detta inlägg gjorde mig jätteglad :D

grattis :D

2008-06-10 @ 15:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0