Böcker och längtan


Besvikelse över min favorit ungdoms författare alltså ;/
  Katarina von Bredow ('expert på att rodna', 'syskonkärlek' t.ex.)
Läste hennes senaste " Som jag vill vara " om huvudpersonen Jessica ( ett plus poäng iallafall ;D) som lyckas bli gravid. Alla jag har frågat som har läst den säger att den va jättebra. Men jag tycker inte det. Den var bara .. tråkig, och dryg. Jag har självklart läst värre böcker, men när hon annars skriver så  sjuukt bra böcker så blir man besviken!

Så nu läser jag en ny; Ps Jag älskar dig!
De 2 första kapitlerna var iallafall bra och då får jag bara hoppas att resten av boken är det.

Glad man blev idag när jag satt här vi datorn och hörde orden "Beachvolley" från tv:n
*rusade dit*
Det var halmstad kanalen som stod på, där dem intervjuade typ Sveriges bästa manliga passare från Hylte volley om Beach dagarna!
14 - 16 Augusti ska dem bygga upp en beachplan och läktare på stora torg i Halmstad! Och det är gratis inträde! Fett bra :D bara att börja längta ^_^

Jobb hela veckan. Tur att det är lönedag på fredag! (Nynar på Magnus Ugglas låt - "...för den 25:e smäller det, då finns det ingen som tar en, man är kung,kung,kung i baren...") jag är  inte alls trött, nejnej :)

Så nu sitter jag här, i morgonrock och väntar på att håret ska tårka efter hårinpakningen, för att sedan kanske läsa ett till kapitel ur min nya favorit bok och sedan somna, för att sedan vakna upp imorgon kl 5.45. (!!) och käka gröt innan man drar sig iväg till jobbet. Jag säger då det, jag säger då det :)
trevlig kväll, eller något..

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0