småland & halland

Småland - Alvesta.
Där jag är född och uppväxt. I 13 år hade jag ett liv där .
Där man känner till alla människor, där det inte händer så mycket.
Där min pappa och mina 2 bästa vänner bor. Där jag skulle gått ut nian om allt skulle stämt.
Där jag sprang omkring som barn, där jag hade ett blått rum med stora speglar.
Där jag spelade fotboll.
Där jag var rebell och svår.

sen kom förändringen.

Halland - Halmstad.
Här har jag har bott i 3 ½ år. Här har jag ett liv.
Här bor min mamma och mina syskon - och alla vännerna.
Här spelar jag volleyboll. Här gick jag ut nian med leénde för att jag hade lyckats.
Här ska jag börja gymnasiet.
Här lär jag mig vuxenlivet.
Här är jag mig själv - här trivs jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0