rubrik var svårt att komma på idag..

Nu är syrran på ett flyg till världens centrum - USA
Där ska hon spela volleyboll OS med de andra u17 töntarna - OCH JAG ÄR FUCKING FÖR GAMMAL! :@ orka...

Iaf.
Jag har fått en bananasplitt kjol av min mammi och bytt rum. Så nu delar jag och minisyster på ett blått rum som innan tillhörde min bror. Och ja - jag gav upp mitt gröna rum :S jag måste vara strörd ... men nu har mamma ett rum iaf. Vilket hon inte har haft på flera år, stakarn ;/
men nu är det fixat.

jag vet inte varför allt känns så hopplöst. Bara känns så...

nej. nu ska jag duscha och sen läsa Isprinssesan av C. Läckberg.
Ha en trevlig fucking afton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0