Lov - mkt händer :)

Söndag - Måndag hos Anna & Pernilla ! <3


Söndag
Åkte med 400 bussen, Amanda åkte också med så vi pratade om idrott i typ 30-40 min ? :D niice ^^
Sen kom då tvillingarna på bussen i Rydö, vi åkte till Hylte :) När vi hoppade av vid Örnahallen stod det typ 20-30 bilar i en stor ring, och en massa folk dansade och sjöng med stora flaggor, en svensk och en röd med en örn på (kosovos då ?) Kosovo hade blivit sjävständigt :D härligt ^^
Jag och tvillingarna gick iaf in i Örnahallen och började hjälpa till att ställa iordning stolar och så till elit matchen.

jag ääälskar att se insmachningen på elit nivå. fatta så dem slår :O OMG xD
Jag satt iaf jämte Pernilla och hjälpte henne med protokollet, tack vara det kom min arm med i tidningen - hahah! så ser ni en snygg arm på sportsidan för Hylte volley så vet ni vems ;D
Matchen var sådära, Hylte vann iaf med 3-0 och jag fick se mitt livs bästa fix av Säter! :O
Sen åkte vi hem, åt och såg på film och myste med chips, nötter och choklad :)


Måndag
vaknade, åt frukost osv xD sen gick vi från Rydö till torup, ca 7 km , för mina kära vänner har dålig syn och behöver linser och glasögon. Så vi var där hela förmiddagen, sen var jag tvungen att åka hem då ;/ älska er tjejer, glöm aldrig! <3

Back in Halmstad - fika med folket; Sara, Hanna, My, Idz, Jack och hans kompis. På Regnbågen (L) Sen gick jag till sjukgymn. Han knäckte mig rygg :S
Sen gick jag vidare med folket, hanna beslöt sig för att klippa sig :D så jag hängde med! :D det blev snyggt mannen ^_^

Sen träning på Form med mammi , hem äta osv xD

Mycket trevliga dagar med mkt trevligt folk! <3



Idag , 19 februari har jag bott i halmstad i 3 år. typ grattis till mig ? :) känns bra,.. vad mer ska jag säga? saknar inte Alvesta, men vissa människor där ifrån. Älskar Halmstad iaf :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0