Hallå du :D

Idag fredag.
Varit en helt ok dag. No prov, sen när vi satt och åt (pyttipanna m. vitlööksåås! älskar!) så går brandalarmet!! :O haha vi bara: ' ska vi lämna talrikarna eller gå ? xD funderade en stund, bestämde mig för att INTE lämna den, det kanske brann ! :O
De gjorde det såklart inte. någon idiot hade fått igång det på egen hand. Och där stod vi vid flaggstången och frös! fuck off -.- nu kanske vi inte kan åka till Liseberg med klassen heller - inga money! :'(
Sen var det profil - volley. jag leker idrottslärare :) gick la sådär, eller helt ok :)

Hem. Data. Träna.
Gick sådära det med xD Lärde mig passa b & c xD omg mannen :D hahah !
Sen hem äta, nu hos sara (baby lööv) med tomi & viktor. vi har det trevlans (som sara säger)

ska bara säga: DET ÄR LOOOOOOOOOOV! tack :)
ha ett bra sådan! ;D det ska jag ha :) <3

Kommentarer
Postat av: Helänna

det blir visst liseberg,
det ska jag se till!
dessutom vet jag vem det var som satte igång larmet.
Ungjäveln ska fan få betala det själv!
MOHAHAHAHA!

2008-02-19 @ 18:42:42
URL: http://counterfeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0