Det är ju vår förfan! :D

Ååh våren kom idag! Helt fantastiskt ju, finns det något som får människor att vakna och känna hopp så som när våren kommer ? Tror faktiskt inte det :)
Alla blir så glada, och går ut i solen, man möter människor som har tänkt precis samma tanke; 'jag kanske borde ta och gå ut, det är ju faktiskt fint väder!' Och vi stakars grundskole elever som har gjort svenska nationellt prov idag, 160 min uppsats, blev släppta hela 40 min tidigare från vår sista lektion ! Vi blev så glada, och ändå var det 'bara' 40 min, men vi har kämpat så bra idag, och stannat kvar i skola efter provet, och det är ju FAKTISKT FINT VÄDER UTE! Så vår älskade so/sv lärare Inger sa att 'gå ut och njut av livet nu', och det tror jag att de flesta av oss tänkte göra. Vi behövde det ! :D 
För jag tror att människor blir som vackrast när solen skiner.
Allt som saknas är att allt ska börja växa, blomma. Bli grönt (wiiihho!) Jag längtar :)

Och om detta skulle vara min sista dag skulle jag vara lycklig, att sluta existera på en sådan här dag är nog underbarast, om man nu kan välja när man ska sluta andas då.. men jag har inte planerat att sluta andas förorenat syre än så det är helt lugnt :)

ha en mycket bra dag! heheh :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0