31/12

tja!
nu har jag hållt på att fixa med min blogg ett tag. Skapat kategorier *woow*
så kolla in dem :)

idag vaknadne jag halv 9, käkade, klädde på mig ock stack sen till friskis.
körde medeljympa - sista för i år!
de hade ballonger, och såna tutor ;D sista låten var "happy new year" och då smellde de sånna mini smällare ! dessutom var passet sjuukt kul och sjukt svettigt! vi var med än 100 pers där inne så det blev rikitgt varmt. Men gött var det :)

sen har jag fixar mig inför ikv - duschat, hår inpakning, ansiktsmask och fixat naglarna. snart dax för att börja sminka sig & klä på sig med. ska ta bilder sen!

år 2008 har varit bra tycker jag. Blandat, mycket nytt har hänt:
- fått nya vänner
- sagt upp gamla vänner
- börjat på friskis
- pausat i volleyboll
- slutat grunskolan
- börjat gymnasiet
- börjat jobba


bland annat... dessutom har jag förändrats som person tycker jag.. vet inte hur men ändå.

något nyårslöfte till nästa år?
tycker att det är lite överskattat men ett ska jag försöka med:
- bli mer tränad.

googo jessie!
nu ska jag börja fixa mig :) <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0