30/12

igår var det en awesome dag :)
vaknade kl 7.oo för att göra mig iordning, äta osv..
kl 8.oo åkte jag, mammi & lill syrran till Vessigebro - johanna skulle träna med sitt hallandslag (ja, hon är så bra så att hon får vara med, JAG HAR LÄRT HENNE ALLT JAG KAN!! :D)
jättekul att titta , de var riktigt duktiga de små 95/94 orna ! lycka till uppe i Katrineholm :)

sen bara mitt ut i ingenstans kom typ hela falkenbergs ungdoms lag! kul att titta där med, pojkarna är ju riktigt duktiga de med,.. right alice? ;D

när vi hade suttit där från 9.oo - 12.oo var det dax att åka hem.
Hemma - äta (åt GI hamburgare från MAX + bönor om någon ville veta..) - åka ner till stan med Johanna.

vi gick in på Gina , var där inne i typ en timme! Jäkla massa folk! Trevligt att träffa lite klasskompisar & volley folk :)
köpte en till klänning med hög kjol och t-shirt under, och ett par jeans! vi gick även in på bikbok en runda, hittade även där en tröja ;D



klänning 75:-          jeans 249:-            tröja 49:-

på kvällen stacka jag till friskis och körde världens roligaste skivstång pass! så jäkla kul, men jobbigt, var det :)
hem - slappa - titta på någon dokumentär om OS -08 - läsa (flickan med pärlörhängen) - soova :)

sammanfattning= igår var det en fett bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0