27/12

fett go dag idag!

först var jag på friskis kl 10.00 på morgonen och spinnade - och ja, det var skönt som fan! sen upp på gymmet en halvtimma.
hem - duscha - fixa mig - in till stan
där träffade jag Maria & Bea, vi gick omkring och tittade i lite butiker, jag köpte;
 zip kofta, gina. rea 149 :-

 klänning/kjol gina. rea 99:-

 klänning gina. rea 75 :-
 örhängen gina. 39:-
 tröja/klänning carlings. rea 99:-
(ursäkta kassa bilder!)
fyndat - nöööjd!

sen käkade vi tacobuffé på Åhléns, och köpte lite godis. Sedan gick vi hem till mig och såg P.S I LOVE YOU.
eftersom att jag har läst boken blev jag besviken - bocken är hundra gånger bättre även fast filmen var charmig&rolig,..
efter filmen åkte tvillingarna hem och jag fortsatte kvällen med att titta på Körslaget (Timo åkte ut, lite synd, han var rolig idag!) och målade lite:
 och   and the face..
bilderna är kassa eftersom att jag inte kan skanna ;/

nice day!
nu ska jag softa vidare :)
/j

Kommentarer
Postat av: Maria

och du hittade vääääldigt fina kläder:D och en vääldigt trevlig daag med dig:D måste göras om helt klart, pusss<33333

2008-12-28 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0