mktmkt shopping

Var på ge-kås igår med Anna!
Vi har planerat det sen i början på sommarn, och nu var det dax ;D
Det var faktiskt smidigare än jag trodde - bussarna och så då. Och att få hem grejerna gick bra ;D
Köpte saker för ca 1000:-, men bland det var det även saker till Pernilla, Katta, Mamma och Syrran.
Köpte det vanliga typ;
*Underkläder
*Skolmaterial
*Kläder (en hood och en t-shirt)
*Filmer (Säg att du älskar mig och Step up)
*Choklad och tuggumi

och lite till som jag inte kommer ihåg xD

Idag har jag gått på stan, träffade massa folk jag kände; gamla klasskompisar, posten folk osv.. det var nice :)
Köpte lite allt möjligt som jag inte hittade i ullared:
*Mascara
*Tights (jo det fanns i ge-kås men ändå xD)
*Bas linne - vitt
*Halsduk (20 kr ! :O)
*Trosor på rea :)

Jag hittade även en otroligt fin jacka på Carlings!
 jag ursäktar den dåliga bilden !

Ska köpa den imorgon hade jag tänkt :) den var på rea så det kostade 500:- istället för 900 :-! Yäy :D

Nu är jag sjukt trött - fått en rejäl förkylning och har därför ont i kroppen ;/
Ska bara ta det lugnt och titta på Step up ikväll.

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0