Life´s a beach

Beachvolleyboll är så jäkla nice !
Både att spela och titta på :D
Nestea Beach Tour har varit här i halmstad nu sen i måndags, då de började bygga arenan på stora torg. Var med och hjälpte till lite (och då menar jag lite).
Företags tuneringen började på onsdagen, och i torsdag drog den "riktiga" beachen igång!
Sveriges representanter för beachvolley var där - på både dam och herr sidan! Båda dem vann kan jag ju meddela :) Även Sveriges bästa manliga spelare : Markus Nilsson var där. Blev dock besviken på honom, förväntningarna var väl lite för höga ... ?
Men - jag har en ny idol - Mia Hallberg.
Fyfan vad tuff hon var , hon blockade ner flera av landslagstjejerna stenhårda block, läste spel jättebra och smachade bra med :) Grym !

Jobbat hela veckan, men på MÅNDAG är det min sista dag! Så skööönt ^^ Jobbat i 7 veckor sammanlagt !

Nu är jag trött, lite sugen på choklad och ska se "Elizabethtown" på 4:an.
Gonatt
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0