Helgen,..

..var toppen!
Elin kom hit från småland, vi var och träningssimmade vilket var väldigt skönt och sen köpte vi dyr glass; Ben & Jerry´s !

Mums på dessa! 49 :- / st

Göteborg i lördags då. en jädrans massa shopping! Shoppade för ca 1000 :- vilket var helt ok eftersom att jag hade satt budget på 2 tusen, men jag blev kär i ett par jeans som kostar tusen, så det blir la lite mer avdrag i kassan sen ;D
1 2 3 4
Några av mina köp;
1- tröja med tryck från Zara 149 :-
2- kofta från Fuji 149:- (rea)
3- kjol hög midja från Indiska 199:-
4- myskofta från Cubus 149:-
Nöjd med dessa, köpte även bas plagg och fransk manikyr :D

Jobb sista veckan nu! Sen när det ett par dagars paus och sen ska jag börja på gymnasiet. Nu är det riktigt nära. Och riktigt spännande!

 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0