GYMNASIET!

Imorgon är det dax; jag börjar 1an.
Ohyääh :D
Samhälle - Ledarskap & kommunikation , Sturegymnasiumet Halmstad.

Och än så länge känns det fett bra!
 Start på något nytt, jag är så redo så redo !
Ordet nytt smakar fantastikst, att ha nära till skolan ska bli fett skönt, och att jag kom in på den linjen jag verkligen ville KÄNNS BÄST AV ALLT!
Jag vill att det ska vara bra. Jag kräver att det ska vara bra. Jag önskar, hoppas och tror att det ska vara bra. Snälla var bra


Idag slutade jag jobba för i sommar.
 7 hela veckor av brev, brev och brev. And yes I did it :)
Fett gött när pengarna kommer ! ^^

så nu är det bara imorgon som gäller.
Längta !

/J


Kommentarer
Postat av: emmy

hur gick första dagen i skolan? :)

2008-08-21 @ 14:38:28
URL: http://altemyra.blogg.se/
Postat av: Roxanna

jag har inte läst boken så jag kan inte jämföra men filmen var enligt mig gryymt bra! =)

2008-08-21 @ 22:02:28
URL: http://roxiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0