SKOOLTRÖÖTT!

Jag är så sjukt skoltrött. eller skolslö kanske är ett bättre ord, jag orkar men har inte motivation,.. det suger.
Jag har alltid skött skolan, sen vi fått betyg iaf ;D och det känns som att nu i slutet, med bara 34 (!!) skoldagar kvar så vill jag bara att det ska lösa sig ändå ,.
Men jag vill höja mig i fler ämnen, jag vill kunna stå på min avslutning och känna i hela kroppen att jag GJORDE ALLT JAG KUNDE för att få betygen. Jag vill komma in stolt på min linje !
Med tanke på gymnasie, får veta om jag kom in prelemenärt (hur stavas det?) på tisdag :O :)

Var skaffar man motivation ??

sista veckorna i 9an,.. hur sjukt är det inte ?
Jag kom in gråtandes i grundskolan och ska också gå ut gråtande, men denna gången av glädje!

Så,.. nu går jag och pluggar. önska mig typ lycka till :D


u17 SM - öppna klassen i helgen , Götebooorg :D Ska bli fett kul ^^ <3 


image12

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0