Jag.

Hej!
Jag heter Jessica och jag fyller 16 år om 24 dagar.
Jag pratar smålänska med lite skånska och hallänska i, jag älskar färgen grön och ändå lämnade jag tillbaka ett par gröna skor idag, vad hände ? :S
Jag är bra på att prata, göra olika saker och vara känslosam. Jag är även bäst på att vara jag.
Jag gillar choklad, nötter och pyttipanna med vitlöksås. Jag gillar även sommar, volleyboll och att sova.
Jag tycker inte om folk som ringer upp en och börjar skratta med någon annan istället för att prata med en och säga vad som är sååå kul, jag gillar inte heller dåliga tankar, de suger.
Jag älskar serien Grey´s anatomy, och jag jobbar som brevbärare.
Jag gillar orden Unik, Fjäril och Grön.

have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0