Hiss & Diss

Jag Dissar:

Skoskav! - Hata, man kan ju fan inte gå! :@ och skorna som man får det av är asa söta.. jävla skor!

Ordet 'måste' - shit jobbigt ord som får axlarna att åka upp till öronen och kräven att sätta sig i halsen. Försvinn från det svenska språket!

Plugg - jag avlider.

Matte - jag avlider åter igen. Orka ?

Torr hud - sådär lagom kul när man har haft det hela livet, och exem då.. det suger, och kliar :S

Dåliga tankar - de bara luras.

Jag Hissar:

Sool - älskade sommarsolen har kommit! <3

Mormor - lagar fett god mat och ger en pengar :D hon är bäst <3

Pyttipanna & vitlöksås - jag kommer äta ihjäl mig ^_^

Sommar kläder - så härligt och snyggt ! Klänningar in my heart <3

Glada människor - alltid bra att ha runt omkring sig <33

Att det snart är u19 sm - vem kängtar inte ? 7 timmar i en buss med våra pojkar och falkenbergs killar (dit då, även hem 7 timmar), sen spela härlig volleyboll en hel helg och vara med laget, skratt, svett, kanske en tår och stoor lycka! LÄNGTAR! <3


Tjholahop :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0