plugg dag

 MSN konversation med Hanna:


MIna planer inför sommaren ser ut så här ungefär.

plan A: äta glass med ------


plan B: äta glass med Hanna

plan C: äta glass med mig själv


plan D: inte äta glass alls

--------------------------------------------

Hannas planer inför sommaren ser ut så här ungefär.

plan A: äta glass med ------


plan B: äta glass med Jessica

plan C: äta glass med mig själv


plan D: inte äta glass alls


förtydling,
Plan A: --- = thih, någon vi är lite smått intresserade av, haha inte samma person !

(av hanna) : jessica, vi klarar oss. Även om kärleken skiter sig (hoppas dock inte). Vi får äta glass vi två då om det skulle inträffa. Fast fjärilarna i magen är ju så underbara. Hjälp.  

Från detta allavarliga snack slänger Jessica ur sig.

jessica säger
:

yäy dude ;D

hur går arbetet ?

JAG MISSADE 13.37!!!!!

DÖÖÖÖÖÖ

H / säger:

HAHAHAHAHHAHAHHAHAH

jessica säger:

FAN OXÅ xD

H / säger:

elit säger jag

jessica säger:

eliiiit

jag kan bli ihop med björn gustavsson!

han dricker inte så mkt heller

och så är han ganska kul


så kan det gå :)
nu ska jag lyssna på eurovision låtar och plugga! CIAO!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, ja så kan det gå ;) herregud, eliiit :D pusspådigfrånmig fint när jag sätter ihop orden :) hahah <3 <3

2009-05-22 @ 20:16:31
URL: http://herikssons.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar till Jessica: haha, nu är hanna på kommentarshumör ! Okej,vilken fin anledning till att inte äga ett par converse ! Egentligen borde jag ju skriva, eller hu Jessica ? Men hannas tankar är överallt men inte i skolans värld.. typiskt nog äre så idag ! jaja, får försöka mitt bästa jag kan mer kan man ju inte göra :) :) Ha det finfiiint <3 <3 KRAMAR / H.

2009-05-24 @ 18:11:50
URL: http://herikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0