26/1

Dagens...
Humör:
Bra, men halv trött - sov inte så bra inatt :(
Gjort: vaknat, ätit frukost, skolan = dans & samhälle, nu data!
Planer: fixa allt i skolan , äta gott mellanmål, träna ikväll!
Ser på: kära data läraren Ulla (huh?)
Lyssnar på: läraren -.- musik hade varit lysande!
Läser: kommentarer och datapapper :)
Dricker: inget, vatten nyss
Äter: inget - hungrig! Köttbullar idag :)
Kläder: Svarta leggings, svart linne och över blå/svart klänning + mina "indian skor" (kommer troligen bild senare idag)
Bästa:  träna ikv
Sämsta: diabetesen gör inte som jag vill idag :(
Önskar mig: att det snart är fredag = madison! + när är det vår??
Blogg: mango.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kim

aa lr hur !:D

2009-01-26 @ 12:05:48
URL: http://kimaandersson.blogg.se/
Postat av: natta

sv:ja, hoppas jag med. gjorde nåt test förut när båda dem fått det(för att kolla om det var risk att jag suklle får det) men tydligen inte:)



kämpa på med diabetesen!

2009-01-26 @ 12:50:54
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0