tonårsliv, kanal 1

Någon mer som tittar på Tonårsliv? kl 21.30 Måndagar, 1:an?

Jag har följt varje avsnitt nu, och jag tycker om det. Dels för att programmet är lugnt och sakligt, dataljerat, - men också för att tjejerna i serien är äkta.
Bra tjejer är dem också, jag gillar speciellt Monica, tonårsmamman som har varit med om ett helvete till barndom och tidig tonår, då hon har tagit droger och varit med äldre män, rymt från kliniken där hon skulle behandlas osv. Och ändå så står hon bara där i serien, som en hel människa. Hon är klok och stark. Jag blir grymt impad av henne alltså! Dessutom är hennes dotter, Felice, urgullig :)

Om ni inte har sett det innan så titta nästa måndag, det är ju bara en halvtimme långt och lätt att hänga med i :)
Vad tycker ni som har sett det om programmet?


Cecilia, Monica & Joanna

Kommentarer
Postat av: Estefany

åh, ska se ifall man kan se de programmet på nätet för har inte sett de :P.kram

2009-04-18 @ 10:26:31
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0